blockquote> أنا تخين I m obese: فكرة

الثلاثاء، 15 نوفمبر 2011

فكرة

بسم الله الرحمن الرحيم
أرجو أن تكونوا بخير
أفكر في إنشاء منتدى خاص للبدانة والبدناء
وأحتاج إلى معرفة رأيكم في هذه الخطوة
وهل ستنجح ؟
والأهم هل أنتم مستعدون للمشاركة في المنتدى ؟
أعتقد أنها ستكون خطوة مهمة
وسيكون المنتدى نافذة للبدناء يطلون منها
ويعبرون عن أنفسهم
بالنسبة لي أستطيع الإنفاق على تنفيذ الفكرة
كما أستطيع عمل حملة دعاية للمنتدى
وكل ما أرجوه أن تشاركوني الرأي
أحبكم
.

هناك 4 تعليقات:

  1. فكرة ممتازة و انا مستعد أشاركك فى النفقات و كذلك طبعا مستعد تماماً للكتابة

    ردحذف
  2. موافق جدا جدا كما قلت و سمتعد لمشاركتك النفقات و كمان الكتابة طبعا
    و على كل أخيراً سيكون لنا منبرا و منفذا للحديث بحرية

    ردحذف
  3. طبعا انا معاك يااستاذنا ومن او المشاركين باذن الله

    ردحذف
  4. فكرة كويسة فعلاً وانا ماعرفش موضوع النفقات ديه اقدر اوصلهالك ازاي عشان اساهم فيها لكن بالنسبة لموضوع الكتابة بإذن الله هنكون معاك

    ردحذف